Uporabljamo piškotke. Z nadaljnjo uporabo naše strani se strinjate s tem. Preberite pravilnik o piškotkih.

Reklamacije



Reklamacije

Če pride do neskladja pri kupljenem izdelku v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov, nas najprej pokličite na telefonsko številko ------------, nato pošljite izpolnjen REKLAMACIONI LIST na e-pošto - ---- ---- -------

Če ste prejeli pošiljko in po odprtju škatle ugotovili, da dostavljeno blago ne ustreza naročenemu ali da so fizične poškodbe/okvare, da pri montaži manjka kakšen del, da se dostavljeno blago ne ujema z naročenim modelom, specifikacijo, prosimo, da nas kontaktirate najkasneje v 24 urah od trenutka prejema pošiljke, pokličite po telefonu. V najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 dneh od dneva prejema pritožbe v pisni ali elektronski obliki, bomo na pritožbo odgovorili in vas obvestili o nadaljnjih ukrepih.

Če ne bomo mogli oceniti upravičenosti pritožbe, bomo strokovno mnenje o upravičenosti zahteve poiskali pri pristojnem inštitutu v Republiki Sloveniji. Na podlagi odločitve pristojnega inštituta bomo izvedli nadaljnje korake. Ta rešitev se naročniku dostavi v elektronski obliki.

Stroške vračila artikla krije kupec, razen v primerih, ko kupec prejme okvarjen ali nenaročen artikel.

Naprave namestite sami po navodilih, ki so priložena kupljeni napravi. . Vsaka montaža s strani serviserja se doplača, odvisno od modela in lokacije.

Garancija ne velja za mehanske poškodbe, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe ali namestitve same naprave.