Reklamacije
Če pride do neskladja pri kupljenem izdelku v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov, nas najprej
pokličite na telefonsko številko ------------, nato pošljite izpolnjen REKLAMACIONI LIST na e-pošto - ---- ----
-------
Če ste prejeli pošiljko in po odprtju škatle ugotovili, da dostavljeno blago ne ustreza naročenemu ali da
so fizične poškodbe/okvare, da pri montaži manjka kakšen del, da se dostavljeno blago ne ujema z
naročenim modelom, specifikacijo, prosimo, da nas kontaktirate najkasneje v 24 urah od trenutka
prejema pošiljke, pokličite po telefonu. V najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 dneh od dneva
prejema pritožbe v pisni ali elektronski obliki, bomo na pritožbo odgovorili in vas obvestili o nadaljnjih
ukrepih.
Če ne bomo mogli oceniti upravičenosti pritožbe, bomo strokovno mnenje o upravičenosti zahteve
poiskali pri pristojnem inštitutu v Republiki Sloveniji. Na podlagi odločitve pristojnega inštituta bomo
izvedli nadaljnje korake. Ta rešitev se naročniku dostavi v elektronski obliki.
Stroške vračila artikla krije kupec, razen v primerih, ko kupec prejme okvarjen ali nenaročen artikel.
Naprave namestite sami po navodilih, ki so priložena kupljeni napravi. . Vsaka montaža s strani serviserja
se doplača, odvisno od modela in lokacije.
Garancija ne velja za mehanske poškodbe, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe ali namestitve same
naprave.